adres: Overdiemerweg 41, 1111 PP, Diemen

Fiets: Vanaf Amsterdam Oost de Nesciobrug af slaat u rechtsaf, fiets het brede fietspad af richting Muiden, langs Paviljoen Puur, het viaduct onderdoor en dan gelijk aan uw rechterhand.

OV: bus 66 uitstappen halte Peter Martensstraat. Weg overteken en teruglopen, de brug op. Op een gegeven moment is er een trap naar beneden aan uw rechterhand, deze aflopen en dan 2 keer rechts. U bent er.

Auto: Als je google maps gebruikt, kun je beter Overdiemerweg 36 intikken, dat is de manege.

route:

- vanaf de A1 afslag S114 IJburg

- Doorrijden tot over de brug, tot je aan je rechterhand de energiecentrale van Vattenfall ziet, dan ga je bij de stoplichten linksaf.

- Aan je linkerhand is SAAN + Museum SAAN), recht de kinderboerderij/Manege.

- Je gaat aan het einde rechtsaf de rode brug over einde weer rechts, je hebt de manage aan je rechterhand.

Aan het einde van de weg weer rechtsaf, het viaduct onderdoor en voilà, daar zie je de parkeerplaatsen en de boerderij.

Indien er geen plek meer is kunt u de auto onder het viaduct zetten.

Parkeren

Parkeren is gratis, het aantal parkeerplaatsen is beperkt, car-daten waar mogelijk is aanbevolen, ook fijn voor het mileu.

Stichting de Zeehoeve Diemen

Overdiemerweg 41