vergader arrangementen voor bedrijven

VERGADERARRANGEMENTEN

Wij heten u en uw collega's graag welkom op onze  monumentale boerderij en groene locatie. Verstopt in het groen, aan het randje van de Amsterdam.

Wilt u vergaderen op een bijzondere locatie? Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van jongeren zonder startkwalificatie? Genieten van de natuurlijke omgeving?

TEAMBUILDING OF TRAININGEN

U kunt de bijeenkomst verrijken met een stukje teambuilding, we hebben een aanbod van verschillende activiteiten. Ook is het mogelijk om uw team een training of workshop aan te bieden op het gebied van persoonlijk leiderschap.

LEER-WERKPLEK VOOR JONGEREN

Wij bieden jongeren zonder startkwalificatie leer-werk trajecten aan waarbij zij hun eigen talenten ontdekken en ontwikkelen, waardoor ze hun toekomstmogelijkheden vergroten. Het faciliteren van uw verblijf behoort tot deze ontwikkelmogelijkheid en is van grote waarde voor hun professionele en persoonlijke ontwikkeling.

CATERING

Onze gerechten zijn zoveel mogelijk veganistisch en/of vegetarisch en we maken zoveel mogelijk gebruik van producten uit onze eigen moestuin. Wij leveren hiermee een bijdrage aan een gezondere wereld en aan de educatie en het vergroten van de ontwikkel- en keuzemogelijkheden van onze jongeren

U kunt contact opnemen voor meer informatie of reserveren via info@stichtingdezeehoeve.nl

VOOR MAATSCHAPPELIJKE ORGANISATIES EN INITIATIEVEN

Voor partnerorganisaties uit het onderwijs, maatschappelijke organisaties en -initiatieven, -evenementen en groepen groter dan 20 personen hanteren wij aangepaste tarieven. Meer informatie kunt u ontvangen via info@stichtingdezeehoeve.nl

vergaderarrangement

Een vergaderarrangement vanaf 8 personen kost € 35,00 pp is inclusief:

• Locatiehuur van de hooimijt of koeienstal van 9.00-13.00 uur of van 13.00-17.00 uur
  • gebruik van buitenfaciliteiten bij mooi weer
  • Scherm/beamer
  • Flipover
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • HDMI aansluiting
  • koffie, thee, water, home made ice tea en een versnapering
  • Sanitaire voorzieningen

uitbreidingsmogelijkheden:

catering:

• Ontbijt      €14,50 pp
  • Lunch        € 19,50 pp
  • Borrelplateau € 7,50 pp
  • taart/cake     € 4,75 pp

teamactiviteiten

• Teambuildingsactiviteiten/ training  € 175,00 per uur per groep
  • Workshops Coaching Ourselves  € 27,50 per persoon per sessie van 1,5 uur

ontbijt

• Vers afgebakken roomboter croissant
  • Ambachtelijk brood
  • Biologische yoghurt
  • granola
  • Vers handfruit
  • Verse sinaasappelsap en/of appelsap uit de boomgaard
  • Variatie van zoet en hartig beleg

€ 14,50 pp

lunch

U kunt als groep kiezen uit 1 van de drie onderstaande menu's. Al onze lunches worden geserveerd met vers fruit, home made icetea en water en zijn €19,50 per persoon.

menu 1 en 2 zijn Veganistisch, menu 3 is Vegetarisch.

menukeuze 1 Zeehoeve:

Vers bereide soep met seizoensalade, ambachtelijk brood en homemade dips

soep keuze uit:

pompoen-kokos / linzen-paprika/ courgette-zoete aardappel

menu keuze 2 Multi-Culti:

3 zelfgemaakt verse oosterse curry's met home-made naanbrood en papadums

menukeuze 3 Boerderij

2 luxe belegde broodjes kaas + geroosterde groenten en verse soep

snacks

huisgemaakte cake of -taart € 4,75 pp

hartige snack €7,50 pp

• Noten
  • Olijven
  • Snackgroenten
  • Druiven
  • Hartige toast met tapenades
  • Chips

trainingen en workshops

een greep uit de mogelijkheden:

- out- en/of indoor teamworkshop of -training gericht op teambuilding, van 1 uur tot een dag(deel).

- coaching ourselves leiderschaps sessie van 90 minuten met specifiek thema gericht op zelfontwikkeling of teamontwikkeling zoals feedforward, mindset, -actief of reactief? waarden, overtuigingen, projectie en triggers, mindfullness, vooruitzien, kwaliteiten, etc.

- W&T workshop van een of 2 dagdelen voor basisschoolleerkrachten, inclusief een thematisch lesprogramma van 8 weken.

Leerkrachten gaan actief aan de slag met de fases  van onderzoekend en/of ontwerpend leren aan de hand van een vooraf vastgesteld thema. De workshop is een praktische voor bereiding op het lesprogramma die de leerkrachten daarna zelf in hun klas kunnen geven.

- 'Vergroot je veerkracht', een 3-daagse training voor professionals

In de training 'Vergroot je veerkracht' ontwikkelen professionals hun vaardigheden op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en leren zij omgaan met stress en werkdruk met behulp van verschillende technieken uit o.a. NLP, positieve psychologie, mindfulness en lichaamsgerichte coaching. Tijdens de training wordt o.a. doelgericht gewerkt aan het omzetten van belemmerende, in kracht gevende overtuigingen en op tijd loslaten, het stellen van grenzen en het omgaan met blokkades, waardoor er meer balans ontstaat tussen lichaam en geest.
resultaten:
 meer balans tussen lichaam en geest ervaren
 beter voor jezelf kunnen zorgen, grenzen voelen en communiceren
 meer richting kunnen geven aan wat je echt wilt
 bewust zijn van eigen gedrag, handelen en reacties op de werkvloer.
 positiever denken en anders naar situaties kijken